Contul tău MyAccount

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Sistemul de Management al Conformităţii

Respectarea legislației în vigoare, a Codului de Conduită și a Politicilor interne reprezintă un aspect esențial în cadrul Companiei noastre. 

Conceptul "Compliance" are în vedere conformarea fiecărui angajat/partener la un set de reguli interne, un comportament corect și etic, bazat pe integritate și pe o comunicare onestă și credibilă, atât în relațiile cu partenerii externi, cât și cu cei interni.  

Implementarea unui program de "Compliance" este o practică larg intâlnită în întreaga lume, la nivelul companiilor importante, care stabilesc standarde în industria în care activează.

Pachetul de reguli de Conformitate definește cu claritate ceea ce reprezintă conduita profesională așteptată de organizație din partea fiecărui angajat/partener, conduită ce exclude situațiile intolerabile și ilegale, precum corupția, mita sau frauda.

Asigurarea unui comportament corespunzător regulilor etice și legale este o prioritate pentru Consiliul de Administrație al Companiei.

În acest sens, Management Grupului Telekom Romania a pus bazele unui Sistem de Conformitate (Sistem de Management al Conformității sau S.M.C.) al cărui scop principal este de a sprijini și intări principiile fundamentale ale transparenței, justiției, profesionalismului, integrității și respectării legislației în vigoare, Codului de Conduită și Politicilor, regulilor si procedurilor interne de către toți angajații (personal și Management) pentru evitarea riscurilor și a altor consecințe legale si reputationale pentru Companie și personalul său. 

Beneficiile implementării Sistemului de Management al Conformității sunt ale tuturor, atât ale Companiei în sine, dar și ale angajaților, clienților, furnizorilor și acționarilor. 

Succesul Sistemului de Management al Conformității se bazează pe angajamentul și sprijinul fiecărui angajat din toate nivelurile din ierarhia companiei.

Elementele cheie ale S.M.C. sunt: 

  • Prevenirea conduitei necorespunzătoare în paralel cu respectarea politicilor impuse prin SMC. În acest mod, compania și angajații săi vor fi protejați împotriva oricăror consecințe legale cauzate de o conduită necorespunzătoare, reducându-se, totodată, și riscul care ar putea afecta reputația companiei. Prevenirea se realizează, în principal, prin: 
    • Instruirea angajaților cu privire la pericolele pe care le implică încălcarea regulilor de bază, cum ar fi cele privind corupția, frauda, utilizarea necorespunzătoare a informațiilor cu caracter personal, manipularea situațiilor financiare, divulgarea informațiilor comerciale confidențiale etc.  
    • Existenta anumitor canale destinate comunicării cu angajații, astfel încât aceștia să poată adresa întrebari cu privire la implementarea Codului de Conduită și a Politicilor, în cazul în care au nelămuriri privind gestionarea unor aspecte cu care se confruntă în activitatea de zi cu zi.
  • Detectarea încălcării principiilor privind conformitatea și soluționarea acestor aspecte.  Pentru  a asigura posibilitatea denunțării încălcării Politicilor, regulamentelor și a legislației în vigoare, Compania a stabilit o Politică de raportare a neregulilor, precum si canale de comunicare corespunzătoare. 

Această politică este menită să acorde sprijin persoanelor (angajați permanenți sau part-time, contractori, furnizori, clienți și alți membri ai publicului) care consideră că au descoperit cazuri de fraudă sau acte de corupție precum și încălcări grave ale procedurilor companiei. Aceștia pot transmite sesizări în acest sens, utilizând canalele de comunicare dedicate.

Departamentul responsabil de elaborarea și implementarea SMC raportează direct Consiliului de Administrație al Companiei. Implementarea SMC este monitorizată de Comitetul de Guvernanță, Risc și Conformitate TELEKOM Romania care este format din:

  • Directorul de Audit Intern și Management al Riscului
  • Managerul de Conformitate
  • Directorul Juridic si de Relatii ale Companiei Romania
  • Directorul Executiv Financiar Romania
  • Directorul Executiv Resurse Umane Romania
  • Managerul Securitate Romania
  • Directorul Comunicare Romania.

Sistemul de Management al Conformității al Telekom Romania a fost revizuit de auditori externi independenți care au confirmat eficiența procedurilor de asigurare a conformității în cadrul Companiei. Prin auditurile efectuate de catre Deutsche Telekom, in mod regulat, asupra propriului Sistem de Conformitate, ne asiguram permanent ca eliminam riscurile si stabilim procese eficiente. Telekom Romania, ca parte a Grupului Deutsche Telekom, este una dintre primele companii care au fost auditate in cadrul noului Standard de Audit IDW PS 980, care pune un accent deosebit pe prevenirea coruptiei.


Ulterior, au mai fost obtinute urmatoarele certificari: ISO 37001 : 2016| Anti-bribery Management Systems si ISO 19600 : 2014| Compliance Management Systems.


Astfel, certificarile noastre reprezinta un avantaj clar in raport de competitori, Sistemul de Conformitate implementat in Telekom Romania respectand cele mai inalte standarde stabilite la nivel international.

 

 

 

Aici puteți găsi detalii și/sau raporta nereguli.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.