Sau sună la 021 9890
Program
Luni-Vineri: 09:00 - 18:00
Unde pot verifică dacă sunt în aria de acoperire?
Aria de acoperire se poate verifică accesând link-ul acesta
Telefonul este codat în rețeaua Telekom?
Telefoanele comercializate nu sunt codate în rețeaua Telekom.
Care este numărul maxim de abonamente pe care îl pot activă?
Numărul maxim de abonamente care se pot active este de 4 abonamente.
Pentru telefoanele în rate, se percepe dobânda?
Nu, sistemul de rate împarte valoarea telefonului în 24 rate pe factură, fără dobânda.
În cât timp primesc coletul prin curier?
Coletul este livrat în cel mai scurt timp, însă termenul maxim de livrare este de 7 zile lucrătoare.
Cum îmi pot dezactiva opţiunea Norton antivirus?
Opțiunea Norton Antivirul se poate dezactiva din aplicația MyAccount sau prin SMS la 277 cu textul „D Norton” doar pentru clienții de servicii mobile.
Nelimitat M, Nelimitat L/ Mobil Nelimitat conțin beneficii în roaming?
Nelimitat M, Nelimitat L/ Mobil Nelimitat nu conțin beneficii în roaming, activarea serviciului de roaming poate fi realizată doar cu schimbarea abonamnetului cu un abonament compatibil cu serviciul roaming, adică Nelimitat XL, Nelimitat 2XL și Nelimitat 3XL
Trebuie să plătesc o suma de bani înainte de instalarea serviciilor?
În anumite situații, se poate percepe, înainte de instalarea serviciilor, plata unei sume, sub formă de avans sau depozit.
Depozitul este este suma exprimată în lei, nepurtătoare de dobânda și care poate fi achitată astfel: În magazinele Telekom, prin ordin de plata în contul bancar: RO62 BUCU 0434 9423 2511 RO04 sau la curier în momentul livrării echipamentului.
Plata în avans este suma exprimată în lei, care se va înregistra că și credit în prima factură emisă după încasare. Plata în avans poate fi efectuată în orice punct de plata al facturilor Telekom. Indiferent de modalitatea de plata aleasă clientul trebuie să specifice pe ordinul de plata sau operatorului (în cazul în care alege să achite în numerar) că suma achitată reprezintă o plata în avansul pentru codul de abonat specificat pe factură/nou creat.
Ce se întâmplă cu această garanție?
Garanția este returnată clientului după un interval de minim 6 luni, în baza unei solicitări scrise și doar dacă clientul a achitat în termen ultimele 5 facturi emise, în anumite situații se poate percepe înainte de instalare fie o plata în avans a facturilor, fie plata unui depozit.
6.0€/lună Mobil Nelimitat fără perioadă contractuală | 8.0€/lună Abonament Nelimitat M | 9.0€/lună Abonament Nelimitat L | 13.01€/lună Abonament Nelimitat XL | 15.01€/lună Abonament Nelimitat 2XL | 17.01€/lună Abonament Nelimitat 3XL | |
---|---|---|---|---|---|---|
SMS-uri nationale | nelimitat | nelimitat | nelimitat | nelimitat | nelimitat | nelimitat |
Trafic date inclus (GB) | 2 | 2 | 2.5 | 4 | 3 | 6 |
Minute internationale Zona SEE si Zona 1 | 100 | 100 | 150 | 200 | 250 | 300 |
Minute nationale | nelimitat | nelimitat | nelimitat | nelimitat | nelimitat | nelimitat |
Acces Roaming (GB) | fără acces roaming | fără acces roaming | fără acces roaming | 4 | 3 | 6 |
Perioadă minimă contractuală | fără perioadă contractuală | 24 luni | 24 luni | 24 luni | 24 luni | 24 luni |
Toate informațiile despre abonamentele Telekom sunt disponibile accesând acest link
Veștile bune pentru afacerea ta ajung cel mai rapid pe e-mail.
Abonează-te la newsletterul de business pentru noi oferte, promoții și beneficii exclusive.
Vreau newsletterul