Contul tău MyAccount Fix

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount Fix? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount Fix

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount Fix? Nu e panică,  creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Preluarea în service a telefoanelor de către magazinele Orange

Dacă ai un telefon care are nevoie de service,
din 6 decembrie 2021 poți să îl aduci într-unul dintre magazinele Orange.

De ce documente ai nevoie?

Pentru preluarea telefonului tău în service într-un magazin Orange ai nevoie de:

factura
fiscală

sau

certificat de garanție
al dispozitivului

În cazul în care nu deții niciunul din aceste documente,
va fi nevoie să te deplasezi în magazinul Telekom Romania Communications de unde ai cumpărat telefonul.

Ce ar trebui să știi despre acest serviciu:

telefoanele aflate în perioada de garanție vor fi reparate gratuit;

telefoanele pentru care garanția a expirat vor fi reparate contra cost;

magazinele Orange nu vor putea oferi un telefon în custodie pe durata reparațiilor.

Vrei să vezi unde ai
cel mai apropiat magazin?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.

Salutare!

Veștile bune pentru afacerea ta ajung cel mai rapid pe e-mail.

Abonează-te la newsletterul de business pentru noi oferte, promoții și beneficii exclusive.

Vreau newsletterul

Portează-te la Telekom Romania Communications în 3 pași!

1: Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi: