Contul tău MyAccount

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Fii mereu conectat la divertisment

Ai cu tine toate filmele, documentarele și meciurile preferate, oriunde mergi
Până la 97 CANALE TV
Competiții sportive din toată lumea
App Store Google Play
Vezi opțiunile disponibile

E mai simplu cu Telekom TV

Ai totul disponibil
pe orice ecran


Urmărește de pe laptop, tabletă sau smartphone tot conținutul care-ți place. În plus, dacă ai abonament de televiziune interactivă, închiriezi filme sau seriale și le vezi și pe TV.

Găsești cea mai variată
ofertă de conținut


Sunt până la 97 de canale TV disponibile și peste 1000 de ore de filme, seriale, documentare, programe pentru copii, audiobook-uri și conținut pentru adulți.

Tu alegi ce și
cum să vizionezi


Ca să nu pierzi emisiunea TV preferată, poți să o înregistrezi și s-o vezi mai târziu. Poți vedea tot conținutul TV sau îți poți face propria selecție de canale favorite.

E pentru
toată lumea


Ai oferte speciale pe Telekom TV, dacă ești client Telekom. Dar chiar dacă nu ești încă, îți creezi cont și poți avea acces la conținutul video de pe platformă.

Ce tip de abonament de servicii Telekom ai?

Canale TV Online M
Ai 75 de canale TV, inclusiv pachetul Telekom Sport, dacă ai abonament de televiziune M. Le vezi online, de pe orice device.
Canale TV Online L
Ai 97 de canale TV, inclusiv pachetul Telekom Sport, dacă ai abonament de televiziune L. Le vezi online, de pe orice device.
AXN Now
INCLUS
Filmele și serialele AXN îți stau la dispoziție, exclusiv la Telekom. Vezi AXN și pe TV, dacă ai abonament de televiziune interactivă.
Pachet Online HBO
+ acces HBO GO
13,8 lei/lună
TVA inclus
Ai canalele HBO, HBO2 și HBO3, la calitate HD, disponibile în Telekom TV. În plus, ai acces și la platforma HBO GO.
Pachet Online MAXPAK
+ acces la HBO GO
19,7 lei/lună
TVA inclus
Ai canalele HBO, HBO2, HBO3, Cinemax și Cinemax 2, la calitate HD, disponibile în Telekom TV. În plus, ai acces și la platforma HBO GO
Înregistrări în Cloud Plus
5,59 lei/lună
TVA inclus
Poți înregistra și stoca în Cloud până la 100 de ore de conținut TV SD sau 42 de ore TV HD.
Pay per view
între 4.7
şi 9.4 Lei/film
Poți închiria și urmări pe laptop, tabletă sau smartphone, timp de 48 de ore, cele mai bune filme. Le poți vedea și pe TV, dacă ai abonament de televiziune interactivă.
Canale TV Online
11,8 lei/lună
TVA inclus
Ai acces de pe orice device la 70 de canale TV, inclusiv Telekom Sport 3 și 4 în HD, AXN și Viasat.
Pachet Online
Telekom Sport+
4,49 lei/lună
TVA inclus
Ai tot sportul într-un loc: canalele Telekom Sport 1, 2, 3 și 4 la calitate HD, precum și canalele Telekom Sport 5, 6, 7 și 8 disponibile exclusiv online
AXN Now
5,64 lei/lună
TVA inclus
Filmele și serialele AXN îți stau la dispoziție, exclusiv la Telekom. Vezi AXN și pe TV, dacă ai abonament de televiziune interactivă.
Înregistrări în Cloud Plus
5,59 lei/lună
TVA inclus
Poți înregistra și stoca în Cloud până la 100 de ore de conținut TV SD sau 42 de ore TV HD.
Pay per view
între 4.7
şi 9.4 Lei/film
Poți închiria și urmări pe laptop, tabletă sau smartphone, timp de 48 de ore, cele mai bune filme. Le poți vedea și pe TV, dacă ai abonament de televiziune interactivă.
Canale TV Online
11,8 lei/lună
TVA inclus
Ai acces de pe orice device la 70 de canale TV, inclusiv Telekom Sport 3 și 4 în HD, AXN și Viasat.
Pachet Online
Telekom Sport+
4,49 lei/lună
TVA inclus
Ai tot sportul într-un loc: canalele Telekom Sport 1, 2, 3 și 4 la calitate HD, precum și canalele Telekom Sport 5, 6, 7 și 8 disponibile exclusiv online
AXN Now
5,64 lei/lună
TVA inclus
Filmele și serialele AXN îți stau la dispoziție, exclusiv la Telekom. Vezi AXN și pe TV, dacă ai abonament de televiziune interactivă.
Înregistrări în Cloud Plus
5,59 lei/lună
TVA inclus
Poți înregistra și stoca în Cloud până la 100 de ore de conținut TV SD sau 42 de ore TV HD.
Pay per view
între 4.7
şi 9.4 Lei/film
Poți închiria și urmări pe laptop, tabletă sau smartphone, timp de 48 de ore, cele mai bune filme. Le poți vedea și pe TV, dacă ai abonament de televiziune interactivă.
Canale TV Online
15,04 lei/lună
TVA inclus
Ai acces de pe orice device la 70 de canale TV, inclusiv Telekom Sport 3 și 4 în HD, AXN și Viasat.
Pachet Online
Telekom Sport+
14,01 lei/lună
TVA inclus
Ai tot sportul într-un loc: canalele Telekom Sport 1, 2, 3 și 4 la calitate HD, precum și canalele Telekom Sport 5, 6, 7 și 8 disponibile exclusiv online
AXN Now
5,64 lei/lună
TVA inclus
Filmele și serialele AXN îți stau la dispoziție, exclusiv la Telekom. Vezi AXN și pe TV, dacă ai abonament de televiziune interactivă.
Pay per view
între 4.7
şi 9.4 Lei/film
Poți închiria și urmări pe laptop, tabletă sau smartphone, timp de 48 de ore, cele mai bune filme. Le poți vedea și pe TV, dacă ai abonament de televiziune interactivă.
ACTIVEAZĂ DIN MYACCOUNT

Intră în contul tău MyAccount ca să activezi opțiunile dorite sau să vezi ce opțiuni ai deja incluse în abonament. Accesezi platforma Telekom TV cu aceleași date de autentificare ca și cele din MyAccount.

Intră în MyAccount

Cum activezi Telekom TV? Vezi în video-ul de mai jos:

Întrebări frecvente

Întrebări despre serviciul Telekom TV Web & Mobile? Aici găsești raspunsul!

  • Ce este serviciul Telekom TV Web & Mobile?
    Telekom TV Web & Mobile este un serviciu care îți oferă acces la conținut live (canale TV), filme, documentare și emisiuni, prin intermediul site-ului www.telekomtv.ro și al aplicației Telekom TV. Poți descărca aplicația din App Store și Google Play. Vezi conținutul de pe desktop, laptop, tabletă sau smartphone.Totodată, îl poți avea disponibil și pe TV, dacă ai abonament de televiziune Telekom TV Interactiv.
  • Cum îmi pot crea și modifica datele de cont?
    Este nevoie să îți creezi un cont pe www.telekom.ro, iar orice modificare ulterioară a datelor tale se va face în acest cont.
  • Cum pot cumpăra un abonament lunar la conținutul video de pe platforma Telekom TV?
    Dacă ești client Telekom servicii fixe În acest caz, ai la dispoziție 3 modalități de achiziție: din magazinele Telekom, sunând la 1234 sau din contul MyAccount.
    Vei găsi costurile acestor abonamente lunare adăugate în factura ta Telekom.
    Important: indiferent de metoda de achiziție aleasă, trebuie să activezi opțiunea respectivă din contul tău MyAccount de pe site. În secțiunea “Cum activez Telekom TV?” de mai sus găsești mai multe detalii despre pașii de activare.
    Închirierea filmelor pentru 48 de ore se poate face direct de pe site-ul www.telekomtv.ro.

    Dacă încă nu ești client Telekom servicii fixe
    În acest caz, poți plăti pentru acces la conținut folosind portofelul electronic, disponibil în contul de pe site-ul www.telekomtv.ro. Portofelul electronic poate fi încărcat prin SMS sau plată online.
    Creditul încărcat are valabilitate de un an de la data încărcării și poate fi folosit atât pentru achiziționarea abonamentelor de acces la conținut, cât și pentru închirierea filmelor pentru 48 ore.
    Sumele cu care se poate încărca portofelul electronic sunt predefinite și nu includ TVA. În schimb, în contul tău vei găsi suma încărcată cu tot cu TVA. În momentul unei achiziții cu credit din portofelul electronic, suma care se va scădea din portofelul tău va include TVA.
  • Cum activez serviciul Telekom TV Web & Mobile?
    Dacă ești client Telekom servicii fixe, trebuie să-ți activezi opțiunile comandate din contul tău MyAccount. Vezi pașii de activare descriși în secțiunea “Cum activez Telekom TV”, de mai sus.
    Dacă încă nu ești client Telekom servicii fixe, îți poți achiziționa pachete de conținut direct de pe www.telekomtv.ro, după încărcarea portofelului electronic asociat contului tău. Pachetele de conținut pre-plătite nu necesită activare.
  • În cât timp se activează opțiunile Telekom TV Web & Mobile?
    Facem tot posibilul ca intervalul dintre momentul solicitării activării opţiunii și momentul în care vei avea acces la conţinutul achizitionat pe site-ul www.telekomtv.ro sau în aplicaţia TelekomTV să fie cât mai scurt. Activarea poate dura până la câteva ore. În cazul în care opţiunea nu a fost activată în termen de 48 de ore, te rugăm să suni la 1234 sau să ne contactezi prin intermediul formularului de contact.
  • În cât timp de la momentul efectuării plății cu cardul sau prin sms va figura suma ca disponibilă în cont?
    Facem tot posibilul ca intervalul dintre momentul plății și momentul în care o vei vedea în contul tău de pe site-ul www. Telekomtv.ro să fie cât mai scurt. Uneori însă, incarcarea nu se face instantaneu pentru că tranzacțiile au un timp de procesare care poate dura cateva minute sau chiar mai mult, în funcție de procesator. În cazul în care tranzacția nu este procesată în termen de 24 de ore, te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului de contact.
  • În cât timp va apărea suma ca fiind disponibilă în portofelul electronic?
    Poate dura între câteva minute și câteva ore, în funcție de procesator.În cazul în care tranzacția nu este procesată în termen de 24 de ore, te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului de contact.
  • Cum îmi pot dezactiva opţiunile Telekom TV Web & Mobile?
    Poți dezactiva opțiunile Telekom TV Web & Mobile din contul tău MyAccount, din aceeași secțiune de unde le-ai și activat. Pentru serviciile fixe, dezactivezi apăsând butonul “off” din dreptul opțiunii, iar pentru cele mobile, selectezi întâi opțiunea dorită și apeși butonul „dezinstalează”.
  • Cum îmi pot crea și modifica datele de cont?
    Pentru a avea acces la conținutul site-ului www.telekomtv.ro și al aplicației Telekom TV, este nevoie să îți creezi un cont pe www.telekom.ro, iar orice modificare ulterioară a datelor tale se va face în acest cont. Crearea contului pe site-ul www.telekom.ro ne permite să identificăm utilizatorii care sunt clienți Telekom Romania și/sau Telekom Romania Mobile și să le putem oferi pachete de conținut gratuit sau la prețuri preferențiale.
    Îți poți dezactiva opțiunile doar după perioada minimă de 30 de zile, dacă ești client Telekom servicii fixe și 60 de zile, dacă ești client Telekom servicii mobile.
  • Accesul este permis indiferent de rețeaua de internet?
    Da, accesul la site-ul www.telekomtv.ro și la aplicația Telekom TV se poate face din orice rețea. Dacă ești client Telekom servicii fixe, ai parte de prețuri preferențiale, iar câteva pachete de conținut sunt disponibile exclusiv clienților Telekom.
    Folosește internetul fix sau mobil de la Telekom, ca să te bucuri de condiții optime de vizionare.
  • Conținutul video poate fi vizualizat și din afara României?
    Pentru a respecta drepturile de difuzare, întregul conținut video este disponibil numai pe teritoriul României.
  • Ce condiții tehnice trebuie îndeplinite pentru a putea folosi serviciul Telekom TV Web & Mobile?
    Trebuie să ai o conexiune stabilă la internet. Pentru a rula conținutul video la cea mai bună calitate, conexiunea ta la internet trebuie să aibă o viteză minimă de 2 Mbps pentru filme SD și 4 Mbps pentru filme HD (pentru conexiunea de internet fix sau WiFi) sau 256Kb (pentru conexiunea de internet mobil).
    PC/Laptop
    Pentru a utiliza site-ul www.telekomtv.ro, sunt necesare următoarele dotări tehnice minime:
    • i3 2 Ghz;
    • 2GB RAM;
    • placă video cu accelerator grafic;
    • placă de sunet;
    • sistem de operare Windows 7/OS X sau o versiune mai nouă;
    • browser de internet Internet Explorer, Google Chrome sau Safari.

    Important: Pentru a vizualiza conținutul video, trebuie să instalezi un plug-in (Verimatrix). Îți va apărea un pop-up cu acest plug-in atunci când vei accesa pentru prima dată conținutul video.
    Android
    Aplicația Telekom TV pentru smartphone și tabletă este disponibilă gratuit în Google Play și e compatibilă cu versiunea de soft de la 5.0 la 7.0. Garantăm funcționarea corectă a aplicației pe Samsung Galaxy Tab 7”/10” și Samsung Galaxy Tab 2, Nexus 7, Samsung Galaxy S4/S5/S6/S7/S8, Note 3, Nexus 5.
    Pentru a folosi aplicația Telekom TV, trebuie să ai un cont MyAccount. Dacă nu ai, îți poți crea unul pe site-ul www.telekom.ro.
    iPhone și iPad
    Aplicația Telekom TV pentru iPhone și iPad este disponibilă gratuit în App Store și este compatibilă cu versiunea de soft iOS 7.Garantăm funcționarea corectă a aplicației pe iPad 3, iPad Retina, iPhone 4, 4s, 5, 5s, 6, 7, 8 și X.
    Pentru a folosi aplicația Telekom TV, trebuie să ai un cont MyAccount. Dacă nu ai, îți poți crea unul pe site-ul www.telekom.ro.
  • De pe câte dispozitive pot accesa conținutul?
    Conținutul serviciului Telekom TV Web & Mobile poate fi accesat de pe un număr de maximum 5 dispozitive: cel mult 2 dispozitive de tip desktop sau laptop, 1 dispozitiv de tip tabletă și cel mult 2 dispozitive de tip smartphone.
    Aceste dispozitive trebuie înregistrate în contul de pe site-ul www.telekomtv.ro. Același canal TV, emisiune sau film poate fi accesat în același timp de pe maximum 3 dispozitive.
    Odată atins numărul maxim, dacă vrei să adaugi un alt dispozitiv, trebuie întâi să mergi în secțiunea Setări -> Administrare dispozitive de pe site-ul www.telekomtv.ro și să ștergi unul din dispozitivele deja înregistrate.
    Atenție: Ai dreptul la o singură astfel de modificare în interval de 30 de zile.
  • Cum pot vedea conținutul on demand (la cerere)?
    Pentru conținutul on demand (la cerere), poți opta pentru un abonament lunar sau pentru închirierea conținutului (pay per view). Valabilitatea abonamentului este de 30 de zile din momentul activării. Valabilitatea închirierii este de 30 de zile, însă din momentul primei accesări a filmului, acesta mai e disponibil doar pentru 48 de ore.
    Dacă ești client Telekom servicii fixe, vei achita abonamentul lunar sau conținutul închiriat (pay per view) direct în factura de servicii.
    Dacă încă nu ești client Telekom servicii fixe, vei putea achiziționa conținutul după ce ai încărcat portofelul electronic asociat contului, prin SMS sau plată cu cardul.
  • Pot vedea conținutul on demand (la cerere) și pe televizor?
    Dacă ai serviciul de televiziune interactivă de la Telekom, poți vedea conținutul on demand (la cerere) de pe site-ul www.telekomtv.ro și pe televizor (fără a instala vreo aplicație în plus) în secțiunea „Video on demand”.
  • Se pot restricționa anumite categorii de conținut pentru anumiți utilizatori?
    Poți stabili nivelul de acces pe bază de PIN, folosind funcționalitatea „Control parental”. Stabilirea restricțiilor în funcție de tipul conținutului (AP, 12, 15, 18+) se poate face doar din contul www.telekomtv.ro – secțiunea Control Parental.
  • Conținutul 18+ este disponibil pe toate dispozitivele?
    Conținutul 18+ este disponibil doar de pe site-ul www.telekomtv.ro pentru a respecta politicile referitoare la conținutul pentru adulți impuse de App Store și Google Play.

Încearcă aplicația
mobilă MyAccount

Știai că avem și o tombolă? Folosește aplicația și poți câștiga super premii.
Vezi cât de ușor e!

Intră în aplicație Vezi detalii tombolă

Ajută-ți telefonul sau tableta să întâlnească aplicația mobilă MyAccount!

Hai în lumea Magenta!

Vrei să fii primul care află despre cele mai noi oferte Telekom, tombole cu premii super-cool și alte promoții? Lasă-ne adresa de e-mail și te anunțăm!

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.